General
Välkommen till Febers feedback-sida! Det här är det bästa stället att komma med förslag på nya ämnen, tycka till om saker som är dåligt eller helt enkelt komma med andra bra idéer!
Tack för era synpunkter!
-
369 votes
-
Nu är det dags att ni lyssnar på användarna
Nu är det dags att ni lyssnar på användarna eller sparkar ut dem
Det är ju ganska tydligt att ni måste lyssna på användarna nu och gör sidan enkel och snygg igen.
Men vill ni inte att man ska gå in på sidan så får ni helt enkelt fortsätta med denna design och även utrycka det på era sidor och kanske även rekommendera andra sidor som ni tycker användare som inte tycker om den nya designen ska byta till.60 votes -
35 votes
-
Skamliga felsteg
Förstår inte... har ni verkligen gjort så att sidan bara är anpassad för upplösningar av typ 1200pixlar i bredd och uppåt? För den ser iaf förjävlig ut och går inte att se ordentligt i 1024x768. Skamligt felsteg måste jag säga.
PS. Håller med alla andra med att sidan är grymt mycket sämre nu. Det är bara en enda röra.
28 votes -
ny matfeber
saknar matfeber. det kommer massa nya roliga saker att äta och dricka som nån borde skriva om. chips, ostar och ginger beer etc
21 votes -
Näe, jag ger upp!
Har verkligen försökt gilla eran nya design!
Snälla byt tillbaka! Ni gick från att ha snyggaste och bästa sidan på Internet till en katastrof! Och nej det kommer inte att hjälpa att optimera sidan bättre!BYT TILLBAKA
Var in varje dag tidigare, men nu är det inte ofta! Går in nån gång då och då bara för att jag fortfarande hoppas att sidan ska se ut som den gjorde förr. Läser inte ens längre, orkar inte leta på eran röriga NYA sida!21 votes -
18 votesplanned ·
Adminfeber
(Admin, feber) responded
Vi kommer att lägga till OpenId men tyvärr har vi annat på priolistan innan det.
-
16 votes
-
15 votes
-
För mycket reklam
Jag tycker att reklamen står för mycket i förgrunden i nya Macfeber.se. Det är inte längre innehållet som är nåt att ha utan det är för mycket, för stor, för påtaglig och helt enkelt för störande reklam. Gör om, gör rätt.
13 votes -
feedback
Det vore kul om ni bakom feber var lite mer aktiva när det gäller att svara på feedback. Tycker ni en idé är dålig eller om det inte går att genomföra skriv det så vi vet att ni finns där ute...
9 votes -
huvudnavigeringen även bör ligga i sidfoten
så kan man gå vidare till nästa sajt när man har skrollat längst ner
9 votesplanned ·
Adminfeber
(Admin, feber) responded
Ganska lätt fixat, det ordnar vi!
-
Ni ska besöka Josef Wijk, frisör hos Rabirabi-the experience
På Humlegårdgatan 31 ligger denna snygga salong. Här arbetar Josef Wijk, ett nytt stjärnskott på frisörhimlen! Gå dit och skriv om din upplevelse på Josefs blogg. http://josefwijk.blogg.se
9 votes -
8 votes
-
Miljöfeber.
Jag tycker att det är dags att få till en Miljöfeber flik. Det är mycket under de ordinarie flikarna som skulle kunna hamna på en miljöflik. tex från hemfeber när det är om krav kök osv. Bilfeber när det är om etanol,vätgas eller elbilar. Prylfeber har nu en artikel om greenwheel som skulle platsa. Kommer antagligen en artikel om att plasma tv snart blir förbjudna inom eu pga att dom drar för mycket ström. Bara ett förslag från Sammy på angelkrok@gmail.com
8 votes -
Bildvisningen
Nya bildvisningen är TOTALT värdelös. Efter att ha provkört nya Feber ett tag nu så har jag kommit underfund med att den nya bildvisningen är helt uppåt väggarna åt skogen. När man klickar på bilden som hör till artikeln så kommer man in till den bilden, men i en ny laddad adress. Så när man har kollat klart på den så måste man trycka på bakåt pilen för att kolla till artikeln igen. Okej, att man gör så för att först komma in till extra bilderna men att man ska behöva trycka på bakåtpilen för varje bild man har kollat… more
7 votes -
Ni luras!
Allvarligt talat. Vet inte om detta är rätt forum för att påpeka det, men ni är över en månad sena med streetwear-tävlingen. Och det är inte det som gör mig sur utan det faktum att ni knappt verkar bry er om era läsare så att ni postar en förklaring till detta.
Förutom den lilla kommentaren av Roger Åberg: "Det kom så många bra svar att det har tagit lite tid. Jag och Wille bråkar fortfarande lite om vem som vunnit, vinnare postas snart."
"Det kom så många bra svar" och "snart"!?! Bättre kan ni!
7 votes -
visa saker man kan köpa
gäller kanske framför allt hemfeber men även de andra. Visst visas det mycket intressanta saker men det är inte speciellt svårt. Finns många bra designer man kan länka till.
Försök att visa snygga saker som faktiskt går att köpa om man bor i Sverige.
Visst vill jag se häftig design som jag kan få inspiration från men mer av de andra.
en idé kan vara att man länkar till något liknande som går att köpa om man inte hittar samma sak.
6 votes -
datumrubriker
raderna med datum försvinner mellan alla artiklar. snyggt vore om "Måndag 02 Februari 2009" skrivs direkt på den ljus-gråa bakgrunden. Så uppstår ett större avstånd mellan alla vita rutor som syns bättre än ännu en vit rad. Passar dessutom strukturen att en datumrubrik ligger i bakgrunden och inte i samma lager som artiklarna.
6 votes -
enkel visning som "default" och log in på startsida
Enkel visning eller andra ska kunna väljas som default och man ska kunna logga in på startsidan.
6 votes